Atjaunota atpūtas vieta pie Čertoka ezera


Čertoka ezers atrodas netālu no Krāslavas.

Čertoka ezeru sauc arī par Velnezeru.

Ezers un tā apkaime ir unikālas dabas vērtības.

Senos laikos pazemes ūdeņi izskaloja iežus.

Tā izveidojās ieplaka.

Tagad ieplakā ir Čertoka ezers.

Ezers ir 17 metrus dziļš.

Ezera ūdens ir zaļgans un caurredzams.

Dažreiz ūdenim var redzēt cauri pat 8 metru dziļumā.

 

Pirms 10 gadiem pie Čertoka ezera iekārtoja atpūtas vietu.

Tā kalpoja ilgu laiku.

Taču bija pienācis laiks to atjaunot.

Atpūtas vietu atjaunoja un uzlaboja divus gadus.

Šī gada februārī darbus atpūtas vietā pabeidza.

Tagad atpūtas vieta pie Čertoka ezera
atkal ir pieejama apmeklētājiem.

 

Tagad atpūtas vietā ir jauna un plaša skatu platforma.

No tās paveras skats uz ezeru.

Platformai var piekļūt arī cilvēki ratiņkrēslā.

Agrāk pie ezera bija tikai koka laipas.

Tagad ap ezeru ir izveidotas arī grants taka.

Grants taka ved apkārt visam ezeram.

 

Tās garums ir 700 metri.

Tikai mitrākajās vietās noliktas koka laipas.

Pie Čertoka ezera atjaunoja arī tualetes un auto stāvlaukumu.

 

Teritorija pie Čertoka ezera ir aizsargājama.

Tāpēc takas un laipas ir līkumotas.

Tās izveidotas starp kokiem.

Aicinām apmeklētājus būt atbildīgiem!

Saudzējiet aizsargājamo ainavu!

Nekāpiet nost no takām un laipām!

izvēlne

Krāsu uztvere

Teksta lielums