mammadaba 12 galamērķi


LVM arborētums Kalsnavā

Kalsnavas kolekcijas saimnieks ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”. Kalsnavas arborētums ir krāšņi ziedošs pagalms. Tajā aug reti koki un augi no visas pasaules. Te var pavadīt dienu kopā ar draugiem vai ģimeni. Reto koku dārzā var iepazīt ļoti daudz dažādu koku un krūmu. Tie...

Gida pakalpojumi
Grupām un skolēniem
Kempera vieta
Konferenču zāle
Nojume
Pastaigu takas
Piemērots bērniem
Piemērots velobraucējiem
WI-FI

LVM dabas parks Tērvetē

Pirms apmēram 60 gadiem Tērvetē izveidoja pirmās pastaigu takas. Tagad parks aizņem vairāk nekā 1200 hektārus. Lielu parka daļu veido Pasaku pasaule. Parka apskatei vajag vismaz 3 stundas. Tērvetē dzīvoja latviešu rakstniece Anna Brigadere. Anna Brigadere ir uzrakstījusi pasaku lugu par...

Distance: Līdz 35 km
Aktīva atpūta
Atļauts ar mājdzīvniekiem
Grupām un skolēniem
Informācijas centrs
Pastaigu takas
Pieejama ēdināšana
Piemērots bērniem
Ugunskura vieta
WI-FI

LVM dabas parka glempings

Glempings ir atpūtas vieta dabā. Glempingā ir mājiņas ar tādām ērtībām kā pilsētas mājās. Piemēram, ar televizoru, dušu un ledusskapi. Glempingā var nakšņot šādās mājiņās: - mājiņās kokā; - pazemes...

Aktīva atpūta
Atļauts ar mājdzīvniekiem
Kempera vieta
Maksas vieta
Nojume
Pastaigu takas
Pie ūdeņiem
Piemērots ar kustību traucējumiem
Piemērots bērniem
Piemērots velobraucējiem
Pirts/sauna
Ugunskura vieta

LVM tūrisma un atpūtas centrs “Ezernieki”

  Atpūtas un tūrisma centrā “Ezernieki” var atpūsties viens vai ar draugiem. Centrā “Ezernieki” var rīkot pasākumus. Te ir istabas nakšņošanai. Istabās var nakšņot pat 80 cilvēki. Centrā “Ezernieki” ir plaša teritorija. Teritorijā var...

Aktīva atpūta
Atļauts ar mājdzīvniekiem
Kempera vieta
Konferenču zāle
Maksas vieta
Pastaigu takas
Pie ūdeņiem
Piemērots ar kustību traucējumiem
Piemērots bērniem
Piemērots velobraucējiem
Pirts/sauna
Ugunskura vieta
WI-FI

LVM Vijciema čiekurkalte

  Vijciema čiekurkalte ir vienīgā šāda čiekurkalte pasaulē. Tajā aizvien izmanto senās iekārtas.   Čiekuru sēklas izmanto mežu atjaunošanai. Mežs ir jāatjauno, piemēram, pēc ugunsgrēka. Agrāk cilvēki kaltēja čiekurus mājās. Čiekurus...

Gida pakalpojumi
Grupām un skolēniem
Maksas vieta
Piemērots bērniem

Skrīveru dendroloģiskais parks

  Parks izveidots pirms 130 gadiem. To izveidoja Skrīveru muižas īpašnieks Maksimilians Siverss. Toreiz parkā bija 679 koku un krūmu sugas. Šobrīd parkā ir 300 koku un krūmu sugas. 30 sugas ir reti sastopamas citur Eiropā. Parka teritorija ir 392 hektāri. Parks ir aizsargājams dabas objekts. Plašajā...

Atļauts ar mājdzīvniekiem
Gida pakalpojumi
Grupām un skolēniem
Pastaigu takas
Piemērots bērniem
Piemērots velobraucējiem

izvēlne

Vizuālie iestatījumi
izvēlne
vizuālie iestatījumi

Krāsu uztvere

Teksta lielums