Skrīveru dendroloģiskais parks

Par Skrīveru dendroloģisko parku

 

Parks izveidots pirms 130 gadiem.

To izveidoja Skrīveru muižas īpašnieks Maksimilians Siverss.

Toreiz parkā bija 679 koku un krūmu sugas.

Šobrīd parkā ir 300 koku un krūmu sugas.

30 sugas ir reti sastopamas citur Eiropā.

Parka teritorija ir 392 hektāri.

Parks ir aizsargājams dabas objekts.

Plašajā parka teritorijā atrodas dendrārijs.

Dendrārijs ir speciāls dārzs.

Skrīveru dendrārijs aizņem 16,7 hektārus.

Parks atrodas 80 kilometrus no Rīgas.

Parka apmeklējums ir kā ceļojums.

Te var braukt ar ģimeni, draugiem, skolasbiedriem vai grupu.

Skrīveros var apskatīt kokus no citām zemēm un valstīm.

Parku var apmeklēt jebkurā gadalaikā.

Visskaistākais tas ir pavasarī un vasarā.

Dendrāriju katru gadu apmeklē ārzemju zinātnieki.

Parkā var apskatīt citu zemju mežu ainavas.

Parkā var apskatīt dažādas koku grupas.

Parkā ir kļavas, lazdas, priedes, liepas, lapegles.

 

No interesantākajiem kokiem var minēt:

- cukura kļavu,

- Alpu atragēni,

- snuķaugļu lazdu,

- Virdžīnijas burvju lazdu,

- Korejas ciedru priedes,

- katsuru,

- stafileju,

- Amerikas sudrabkļavu,

- sudrabliepu,

- Japānas lapegli.

Ieeja parkā visiem apmeklētājiem ir bez maksas.

biežāk uzdotie jautājumi


Cik ilgi notiek ekskursija grupai?

Ekskursija ar gidu ilgst 1,5–2 stundas.

Cik ilgu laiku iepriekš jāpiesaka ekskursija ar gidu?

Ekskursija jāpiesaka divas dienas iepriekš. 

Vai var ņemt līdzi parkā atrastos čiekurus?

Nokritušos čiekurus drīkst pacelt un ņemt arī līdzi uz mājām.

Vai drīkst plūkt koku lapas un ogas?

Parkā nedrīkst plūkt koku lapas vai ogas.

Daudzi koki aug tikai Skrīveru dendrārijā.

Daži koki ir indīgi, piemēram, krauklene, īve, segliņš, zalktene un citi.

piedāvājums grupām


Ekskursija grupām

 

Ekskursija ar gidu grupām maksā 17 eiro par 1 stundu.

Grupā var būt līdz 20 cilvēkiem.

Ekskursijas ilgums 1,5–2 stundas.

Ekskursijas notiek visu gadu.

Ekskursijas jāpiesaka iepriekš pa tālruni 25 661 983.

 

Laiks
Visu gadu
Cena
1 stunda - 17 EUR no grupas (līdz 20 cilvēkiem)
Ilgums
1,5 - 2 stundas

Ekskursijas skolēniem

 

Ekskursijas skolēniem ieteicamas no 6. klases.

Ekskursijas laikā var:

- uzzināt parka vēsturi;

- iepazīties ar unikālajiem kokiem;

- piedalīties orientēšanās spēlē.

 

Ekskursijas ilgums ir 1,5–2 stundas.

Ekskursijas vada vidusskolēni.

Ekskursija ar gidu grupām maksā 17 eiro par 1 stundu.

Grupā var būt līdz 20 cilvēkiem.

Ekskursijas ilgums 1,5–2 stundas.

Ekskursijas notiek visu gadu.

Ekskursijas jāpiesaka iepriekš pa tālruni 25 661 983.

 

Informācija

Tālrunis informācijai un ekskursiju pieteikšanai: 25 661 983

E-pasts informācijai: tip@skriveri.lv

 

Laiks
Visu gadu
Cena
1 stunda - 17 EUR no grupas (līdz 20 cilvēkiem)
Ilgums
1,5 - 2 stundas

izvēlne

Krāsu uztvere

Teksta lielums