“Latvijas valsts mežu” dabas parku Tērvetē ik gadu apmeklē daudz cilvēku. 2025. gadā parku apmeklēja vairāk nekā 160 tūkstoši cilvēku. Tas ir līdz šim lielākais...
dabas ziņas
“Latvijas valsts mežu” dabas parka glempingā atklāti divi jauni namiņi. Tie atrodas vairāku metru augstumā Tērvetes priedēs. Namiņus sāka būvēt 2024. gada...
Latvijas mežos aug vārpainā krauklene. Dažkārt to sauc arī par vārpu kraukleni. Par vārpaino kraukleni stāsta dabas pētnieks Ilmārs Tīmanis. Vārpainā krauklene ir...
Zvirgzdes Baltās kāpas apkārtnē izveidota jauna pastaigu taka. Pastaigu taka ir 5,2 kilometrus gara. Tajā gājēji var iepazīt Baltās kāpas daudzveidību. Taka ir...
Čertoka ezers atrodas netālu no Krāslavas. Čertoka ezeru sauc arī par Velnezeru. Ezers un tā apkaime ir unikālas dabas vērtības. Senos laikos pazemes ūdeņi izskaloja...
Zeltgalvītis ir mazākais putns Latvijā un visā Eiropā. Par zeltgalvīti stāsta dabas pētnieks Ilmārs Tīmanis. Zeltgalvītis dzīvo mežā. Tomēr dažreiz tas meklē...
Daļa zvēru ziemu pavada ziemas miegā. Pavasarī kļūst siltāks un zvēri mostas no ziemas miega. Marta vidū var satikt pirmos ežus. Pēc ežiem mostas sikspārņi, sicistas un...