Jauni namiņi glempingā


 

“Latvijas valsts mežu” dabas parka glempingā

atklāti divi jauni namiņi.

Tie atrodas vairāku metru augstumā

Tērvetes priedēs.

Namiņus sāka būvēt 2024. gada vasarā.

Tos būvēja “Latvijas valsts mežu” būvnieki.

Viņi visus darbus veica rūpīgi un pamatīgi.

Abi namiņi būvēti no koka.

 

Par glempingu

“Latvijas valsts mežu” dabas parka glempings

tika atklāts 2021. gada rudenī.

Tā apmeklētāji var ilgāk palikt

Tērvetes dabas parkā.

Glempings atrodas skaistā priežu mežā.

Tam blakus ir Tērvetes ūdenskrātuve.

Ūdenskrātuvē glempinga viesi var:

  • makšķerēt,
  • braukt ar laivu,
  • braukt ar SUP dēli,
  • braukt ar ūdens velosipēdu.

Glempinga namiņi

Glempingā pieejami 6 namiņi pazemē

un 7 namiņi kokos.

Namiņiem kokos doti koku vārdi:

  • Pīlādzis,
  • Kļava,
  • Bērzs,
  • Ozols,

Jaunos glempinga namiņus sauc Kadiķis un Vītols.

Divi pazemes namiņi ir

piemēroti cilvēkiem ratiņkrēslos.

Katrā namiņā var palikt 4 cilvēki.

Namiņā ir:

  • divvietīga gulta,
  • divas atsevišķas gultas mansardā.

Pazemes namiņos ir arī dīvāns.

Visos namiņos ir elektrības sildītāji.

Namiņos ir pieejams arī viss atpūtai:

  • ledusskapis,
  • plīts,
  • tējkanna,
  • trauki gatavošanai,
  • trauki ēšanai,
  • galda piederumi.

Pie katra namiņa ir āra grils.

Glempingā drīkst ņemt līdzi mājdzīvniekus.

 

Svarīgi!

Pazemes namiņos nedarbojas mobilais telefons.

 

 

izvēlne

Krāsu uztvere

Teksta lielums