Tērvetes dabas parka jaunumi


“Latvijas valsts mežu” dabas parku Tērvetē

ik gadu apmeklē daudz cilvēku.

2025. gadā parku apmeklēja

vairāk nekā 160 tūkstoši cilvēku.

Tas ir līdz šim lielākais apmeklētāju skaits.

Dabas parkā ļoti bieži atpūšas ģimenes.

Šogad Tērvetes dabas parkā ir vairāki jaunumi.

 

Jauns izziņas centrs

Tērvetes dabas parkā izveidots jauns

apmeklētāju un izziņas centrs.

Turpmāk šajā centrā varēs iegādāties

Tērvetes dabas parka ieejas biļetes.

No 1. aprīļa visas biļetes kļūs dārgākas par 50 centiem.

Izziņas centrā pieejami arī dažādi suvenīri.

 

Autostāvvieta

Pie izziņas centra izveidota jauna autostāvvieta.

Tā maksā 5 eiro.

Autostāvvietā var novietot 900 automašīnas.

Taču stāvvietas laukumu var pārveidot.

Tad tajā var rīkot pasākumus pat 5000 cilvēkiem.

 

Skatu tornis

Blakus centram uzbūvēts jauns skatu tornis.

Tornis ir 25 metrus augsts,

un tas būvēts no koka.

No skatu torņa var vērot:

  • apkārtnes mežu;
  • Pasaku pasauli.

Skatu torņa augšējā platformā ir tālskati.

Torņa apmeklējums maksā 3 eiro.

 

Citi jaunumi

Tērvetes dabas parkā no aprīļa

var aplūkot citu zemju tauriņus.

Tāpat atjaunots arī Tarzāna parks.

Tērvetes dabas parkā ir daudz iespēju

atpūsties vienatnē un visai ģimenei kopā.

 

 

 

 

izvēlne

Krāsu uztvere

Teksta lielums