LVM Vijciema čiekurkalte

Par čiekurkalti

 

Vijciema čiekurkalte ir vienīgā šāda čiekurkalte pasaulē.

Tajā aizvien izmanto senās iekārtas.

 

Čiekuru sēklas izmanto mežu atjaunošanai.

Mežs ir jāatjauno, piemēram, pēc ugunsgrēka.

Agrāk cilvēki kaltēja čiekurus mājās.

Čiekurus žāvēja uz plītīm.

Tā mājās no čiekuriem ieguva sēklas.

Taču sēklu pietrūka.

Tāpēc Vijciemā izveidoja čiekurkalti.

Tagad uz Vijciema čiekurkalti brauc arī ekskursijās.

 

Vijciema čiekurkalte ir vecākā čiekurkalte Latvijā.

To cēla vācu baroni pirms vairāk nekā 120 gadiem.

Čiekurkaltē iegūst sēklas jaunu mežu stādīšanai.

Čiekurus kaltē 100 gadu senās iekārtās.

Iekārtas ir labi saglabājušās.

 

Vijciema čiekurkalte ir nozīmīga gan Latvijā, gan Eiropā.

cenas


Ieejas biļete

Biļetes cena ir 3 eiro.

 

Informācija

Tālrunis informācijai: 26 478 620.

E-pasts informācijai: vijciems@lvm.lv

Ieejas biļetes ar atlaidi

Skolēniem un pensionāriem biļete maksā 1,50 eiro.

Grupām virs 10 cilvēkiem biļete maksā 2 eiro katram.

 

Informācija

Tālrunis informācijai: 26 478 620.

E-pasts informācijai: vijciems@lvm.lv

piedāvājums grupām


Izzinoša ekskursija grupām

Ekskursija paredzēta grupām līdz 40 cilvēkiem.

Ekskursijas ilgums 1 stunda.

Ekskursija un atsevišķi apmeklējumi jāpiesaka pa tālruni 26 478 620

Ekskursija jāpiesaka vismaz vienu nedēļu iepriekš.

 

Vijciema čiekurkaltē uzzināsiet:

- čiekurkaltes vēsturi;

- Mežmuižas vēsturi;

- čiekuru apstrādi;

- kur, kā un kāpēc lasa čiekurus.

Laiks
Visu gadu
Cena
Pēc biļešu cenrāža
Ilgums
1 stunda

Meža ekspedīcijas

Meža ekspedīcijas ir paredzētas 6. klašu skolēniem.

Ekspedīcijas Vijciema čiekurkaltē notiek skolas laikā.

Ekspedīcijas ilgums ir 3 stundas.

Ekspedīcija jāpiesaka pa tālruni 26 478 620.

Ekspedīcija jāpiesaka vismaz kā vienu mēnesi iepriekš.

Ekspedīcija ir bez maksas.

Laiks
No septembra līdz maijam
Cena
Bez maksas
Ilgums
3 stundas

biežāk uzdotie jautājumi


Cik ilgi notiek ekskursija?

Ekskursija notiek vienu stundu.

Cik ilgu laiku iepriekš jāpiesaka apmeklējums?

Ekskursija jāpiesaka vismaz vienu nedēļu iepriekš.

Vai jāņem līdzi čiekuri?

Čiekuri līdzi nav jāņem.

izvēlne

Krāsu uztvere

Teksta lielums