Par Jaunmoku pili
Jaunmoku pils ir sena medību māja.
Pilī un parkā var atpūsties ceļotāji un tūristu grupas.
Te notiek arī pasākumi un svinības.
Pils un parka saimnieki ir uzņēmums “Latvijas valsts meži”.
Pils atrodas skaistā vietā Kurzemē.
Pils atrodas 75 kilometrus no Rīgas.
Pils būvēta 1901. gadā.
Skaistā celtne bija paredzēta Džordžam Armitstedam.
Džordžs Armitsteds bija Rīgas mērs.
Kopš tiem laikiem pils īpašnieki vairākkārt ir mainījušies.
Svarīgākais pils izskatā ir saglabājies.
Pils ir liela un varena.
Pils telpas ir skaistas.
Tajās atrodas vecas un greznas podiņu krāsnis.
Jaunmoku pils ir viena no zināmākajām atpūtas vietām Latvijā.
Pils telpās var:
- paēst restorānā,
- apmeklēt Meža muzeju,
- dzīvot viesnīcā,
- rīkot svinības un konferences.
Pils parkā var:
- pastaigāties,
- braukt ar laivu,
- spēlēt spēles,
- orientēties,
- atpūsties.
Plašāku informāciju var saņemt pa tālruni 26 187 442.
Jautājumus var uzdot e-pastā