LVM Pokaiņu mežs

Par Pokaiņu mežu

 

Pokaiņu meža saimnieki ir Latvijas valsts meži.

Pokaiņu mežs ir interesanta un neparasta vieta.

Pokaiņu mežā ir stāvi pauguri un dziļas ielejas.

Tur aug dažāda vecuma koki.

Vecākajiem kokiem virszemē redzamas lielas saknes.

4

Interesantākais un neparastākais Pokaiņu mežā ir akmeņi.

To ir ļoti daudz.

Akmeņi ir dažādās kaudzēs un vietās.

Daudzie akmeņi rada īpašu iespaidu.

Dažiem akmeņiem ir nosaukumi.

Pokaiņu mežs atrodas 13 kilometru attālumā no Dobeles.

Pokaiņu mežā ir skaisti.

Pokaiņu mežā apmeklētāji var orientēties.

Pa Pokaiņu mežu patīk braukt arī kalnu riteņbraucējiem.

Pokaiņu mežā ir izveidotas vairākas takas.

Taku kopējais garums ir 15 kilometri.

Takas iet kalnā augšā un no kalna lejā.

Pa takām reizēm ir grūti staigāt.

Tāpēc kājās jābūt ērtiem apaviem.

Ar bērnu ratiņiem ieteicams iet pa Loka ceļu.

Pa Loka ceļu ir vieglāk iet un braukt.

Pa Loka ceļu drīkst braukt arī ar automašīnu un autobusu.

Diemžēl gar Loka ceļu nav daudz apskatāmo objektu.

 

Pokaiņu mežu var apmeklēt jebkurā laikā.

biežāk uzdotie jautājumi


Vai Pokaiņu mežu drīkst apmeklēt ar mājdzīvniekiem?

Pokaiņu mežu drīkst apmeklēt ar mājdzīvniekiem.

Ir jāievēro kārtības noteikumi.

Kas jāņem līdzi uz Pokaiņu mežu?

Uz Pokaiņu mežu jāņem līdzi:

- pretodu līdzeklis

- ērti apavi

- pilna dzeramā ūdens pudele

Vai Pokaiņu mežs ir piemērots apmeklētājiem ar bērnu ratiņiem?

LVM Pokaiņu meža takas ir akmeņainas, ar koku saknēm.

Pa tām nav viegli braukt.

Pastaigai ar bērnu ratiņiem var izvēlēties "Loka ceļu".

Cik ilgā laikā var izstaigāt Pokaiņu mežu?

Pastaiga ilgst apmēram 5 stundas.

Var braukt ar automašīnu vai autobusu.

Tad mežu var apskatīt 2,5 stundās.

izvēlne

Krāsu uztvere

Teksta lielums